DOSTAWA, ZWROTY, PŁATNOŚĆ

DOSTAWA

 

  1. Dostawa domyśnie jest darmowa. Wyjątkiem stanowią zamówienia wielkogabarytowe.

  2. Większość produktów dostępna na naszej stronie sprowadzana jest z USA na bieżąco. Oznacza to, że w momencie otrzymania zamówienia oraz zapłaty, przechodzimy niezwłocznie do procesu importu. Pozyskujemy towar od naszych dostawców w Stanach Zjednoczonych, a następnie wysyłamy pod adres wskazany w zamówieniu.

  3. Czas realizacji dzielony jest na dwie fazy:                                                                                                                                  Pierwszą - pozyskanie towaru przez nas od dostawcy (3-5 dni roboczych).                                                                              Drugą - Wysyłkę towaru na wskazany adres w Polsce (1-2 tygodni)

  4. Zastrzegamy sobie prawo do łączenia kilku zamówień w jedną paczkę w celu usprawnienia transportu transatlantyckiego. Paczka zbiorcza trafia wówczas do lokalizacji naszej firmy w Polsce skąd poszczególne zamówienia rozsyłane są bezpośrednio do odbiorców.

  5. Przedmioty z widocznym czerwonym napisem "dostępne od ręki" znajdują się już na terenie Polski (zostały zaimportowane wczesniej) i ich wysyłka bezpośrednio do klienta odbędzie się nie później niż 2 dni robocze od dnia otrzymania wpłaty.

PŁATNOŚĆ

  1. Klient ma do wyboru poniższe płatności

  • Karta / Google Pay

  • PayPal

  • tradycyjny przelew: Bank Pekao S.A. 27 1240 6410 1111 0010 8216 0978 Jan Piotrowski SURVIVOR GROUP

  • W przypadku szkoleń survivalowych istnieje możliwość płatności gotówką w dniu szkolenia. Poinformuj nas o takim sposobie płatności przy składaniu zamówienia. Promocje dla zapisu 2 lub więcej osób jednocześnie domyślnie nie dotyczą płatności gótówką - aby skorzystać z rabatu, należy dokonać płatności przelewem, kartą lub PayPal'em. Istnieje możliwość zachowaniu rabatu przy płatności gotówką w przypadku opłaty zaliczki przelewem, kartą lub PayPal'em. Kwota i forma wpłaty zaliczki zawsze jest do indywidualnego uzgodnienia. 

  

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
 

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia
    (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres survivorgrouppl@gmail.com).

  3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  5. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku szkolenia, obozu lub wydarzenia integracyjnego. Zapis na szkolenie, obóz lub wydarzenie jest to wykupienie biletu na dowolny termin szkolenia, obozu lub wydarzenia, możliwy do wykorzystania przez okres dwóch lat od momentu zapisu. Termin zaznaczony przy składaniu zamówienia nie jest wiążący. W celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa,zastrzegamy sobie prawo do odwoływania lub modyfikacji terminów w odpowiedzi na ekstremalna pogodę, klęski żywiołowe lub kryzysy innego typu.

  6. W przypadku odstąpienia od umowy po ustawowym okresie 14 dni, a przed upływem 30 dni, produkt powinien być w stanie umożliwiającym jego dalszą sprzedaż. Zwracany produkt powinien posiadać wszystkie metki, oznaczenia, a także oryginalne opakowanie, oraz dowód zakupu, np. paragon fiskalny.

  7. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  8. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  9. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  10. Prosimy także o przesłanie wraz z towarem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.

 

REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI

 

  1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym,
    w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.

  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres kontakt@survivorgroup.pl.
    Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

  3. Sklep nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.